.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهترین کیک بوکسورهای جوان ایران امروز به مازندران می آیند

شمال نیوز: با پذیرش میزبانی از سوی هیات ورزش های رزمی استان مازندران انتخابی درون اردویی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ کشور فردا در استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، رییس هیات ورزش های رزمی استان مازندران با اعلام این مطلب افزود: نزدیک به 50 ورزشکار از سراسر کشور بر اساس انتخابی تیم ملی که سال گذشته صورت گرفته بود به اردو دعوت که انتخابی درون اردویی فردا در شهرستان بابل و با میزبانی هیات ورزش های رزمی استان صورت می گیرد.

 علیرضا قلی زاده با اشاره به اینکه تا کنون سابقه نداشته انتخابی درون اردویی به استان های دیگر منتقل شود از مهندس نوحی ریاست فدراسیون ورزش های رزمی تشکر و گفت:با توجه به نتایج خوب ورزشکاران استان و دعوت از 8 ورزشکار مازندرانی در این رقابت و رضایت فدراسیون از عملکرد هیات استان، میزبانی این انتخابی مهم که جواز حضور ورزشکاران به مسابقات جهانی گرجستان است به استان مازندران سپرده شده است.


وی از فراهم بودن امکانات برای ورزشکاران دعوت شده خبر داد و اعلام کرد:رایزنی های گسترده درون استانی برای انجام هر چه بهتر این مسابقه برقرار شد که ورزشکاران دعوت شده امروز بعدازظهر در استان مستقر و راس ساعت 9 صبح فردا این مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون ورزش های رزمی و برخی مسئولین دعوت شده استانی آغاز خواهد شد.

 
قلی زاده از ورود سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشور از روز گذشته در مازندران خبر داد و تصریح کرد:بخاطر اهمیت موضوع مسئولین کمیته مسابقات،داوران و مدیر تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی نظارت مستقیم بر این مسابقه خواهند داشت.


او در پایان وضعیت ورزشکاران استان را خوب ارزیابی کرد و اعلام داشت:امیدواریم فردا کیک بوکسورهای جوان ما بتوانند ضمن به نمایش گذاشتن بازی های در خور تحسین ،مقتدرانه صاحب پیراهن تیم ملی شوند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.